Finantza-hezkuntza

Finantza-hezkuntzako plana Balore-merkatuko batzorde nazionalaren, Espainiako bankuaren, Aseguruen eta pentsio-funtsen zuzendaritza nagusiaren (DGFSP) eta Altxorraren eta finantza-politikaren idazkaritza nagusiaren ekimena da. Helburua da herritarren finantza-kultura hobetzen laguntzea, horretarako finantzen arloko tresnak, trebetasunak eta ezagutzak emanez.

ADECOSE Finantza-hezkuntzako planari atxikitako kidea da 2016. urtetik, eta aktiboki lan egiten du aseguru-artekaritzaren irudia zabaltzeko eta aseguru-sektorearen kalitatea eta gardentasuna sustatzeko.

Urtero, gure elkarteak Finantza-hezkuntzaren egunean parte hartzen du, urriko lehen astelehenean egindako jarduera-jardunaldi batean, Espainiako biztanle guztien finantzei buruzko ezagutza praktikoak hobetzeko.

IKUSI GEHIAGO

Aseguruetan espezializatutako LH dualeko programa

ADECOSEk lankidetza-hitzarmena du Espainiako aseguru eta berraseguru entitateen batasunarekin (UNESPA), Barcelona, Tarragona, Lleida eta Girona Aseguru-bitartekarien elkargoekin, Fundació Auditorium-ekin eta Col·legi d’Actuaris de Catalunya-rekin, sektoreko profesionalen prestakuntza eta kualifikazioa sustatzeko..
Hitzarmen honek indartu egiten du Administrazio eta finantzetako goi mailako heziketa zikloaren sustapena (aseguruen kudeaketaren esparrura bideratua) ematen duten Sailaren menpeko institutu guztietan.
IKUSI GEHIAGO

ADECOSEren helburuak, Finantza-hezkuntzako planeko kide gisa:

Dibulgazioa

Aseguruei oro har eta artekariari bereziki balioa ematea.

Sustapena

Aseguru-sektorearen kalitatea sustatzea.

Orientazioa

Finantza-hezkuntza pertsona gisa garapen normalera eta, zehazki, erretirora bideratzea.

Euskarria

DGSFP, CNMV eta Espainiako bankuaren hezkuntza-ekimenak bultzatzea.

Finantza-hezkuntzari buruzko hitzaldiak ematen ditugu

ADECOSE fundazioak artekaritzako profesionalen sare bat du Finantza-hezkuntzari buruzko hitzaldiak emateko. Helburua aseguruaren oinarrizko nozioak eta pertsonen eguneroko bizitzan duten garrantzia ezagutaraztea da.

Jarri gurekin harremanetan, hezkuntza-hitzaldi horietan laguntzeko.

LAGUNDU NAHI DUT

Finantza-hezkuntzari

buruzko azken argitalpenak

Prentsa-oharrak