Educación financeira

O Plan de Educación Financeira é unha iniciativa da Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV), o Banco de España, a Dirección Xeral de Seguros e Fondos de Pensións (DXSFP) e a Secretaría Xeral do Tesouro e Política Financeira. O seu obxectivo é contribuír á mellora da cultura financeira da cidadanía. Para iso, proporcionaránselle ferramentas, habilidades e coñecementos en materia de finanzas.

ADECOSE é membro adherido ao Plan de Educación Financeira desde 2016 e traballa activamente para difundir a figura da corretoría de seguros e promover a calidade e a transparencia do sector asegurador.

A nosa asociación participa todos os anos no Día da Educación Financeira, unha xornada de actividades celebrada o primeiro luns de outubro cuxo fin é mellorar os coñecementos prácticos sobre finanzas do conxunto da cidadanía española.

VER MÁIS

Programa de FP dual especializada en seguros

ADECOSE ten un convenio de colaboración coa Unión Española de Entidades Aseguradoras e Reaseguradoras (UNESPA), os respectivos Colexios de Mediadores de Seguros de Barcelona, Tarragona, Lérida e Xirona, a Fundació Auditorium e o Col legi d’Actuaris de Catalunya para impulsar a formación e a cualificación de profesionais do sector asegurador mediante unha FP dual que conta coa promoción da Z Zurich Foundation..
Este convenio reforza a promoción do ciclo formativo de grao superior en Administración e Finanzas, que se orienta ao ámbito da xestión de seguros, en todos os institutos nos que se imparte e que dependen do departamento.
VER MÁIS

Obxectivos de ADECOSE como membro do Plan de Educación Financeira:

Divulgación

Posta en valor dos seguros en xeral e do corretor en particular.

Promoción

Fomentar a calidade do sector asegurador.

Orientación

Orientar a educación financeira ao desenvolvemento normal como persoa e, en concreto, á xubilación.

Apoio

Impulsar as iniciativas da DXSFP, a CNMV e o Banco de España.

Impartimos charlas en materia de educación financeira

A Fundación ADECOSE conta cunha rede de profesionais das corretorías para impartir charlas en materia de educación financeira. O seu obxectivo é dar a coñecer as nocións básicas dos seguros e a súa importancia no día a día das persoas.

Ponte en contacto connosco para colaborar nestas charlas educativas.

QUERO COLABORAR

Últimas publicacións

sobre educación financeira

Nota de prensa