Educació financera

El Pla d’Educació Financera és una iniciativa de la Comissió Nacional del Mercat de Valors, el Banc d’Espanya, la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions (DGFSP) i la Secretaria General del Tresor i Política Financera. El seu objectiu és contribuir a la millora de la cultura financera dels ciutadans aportant-los eines, habilitats i coneixements en finances.

ADECOSE és membre adherit al Pla d’Educació Financera des de 2016 i treballa activament per difondre la figura de la corredoria d’assegurances i promoure la qualitat i la transparència del sector assegurador.

Cada any la nostra associació participa en el Dia de l’Educació Financera, una jornada d’activitats celebrada el primer dilluns del mes d’octubre i dirigida a millorar els coneixements pràctics sobre finances de tota la població espanyola.

Programa de FP dual especialitzada en assegurances

ADECOSE té un conveni de col·laboració amb la Unió Espanyola d’Entitats Asseguradores i Reasseguradores (UNESPA), els respectius Col·legis de Mediadors d’Assegurances de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona, la Fundació Auditorium i el Col·legi d’Actuaris de Catalunya per impulsar la formació i la qualificació dels professionals del sector assegurador a través d’una FP dual promoguda per la Z Zurich Foundation.
Aquest conveni reforça la promoció del cicle formatiu de grau superior d’Administració i Finances (orientat a l’àmbit de la gestió d’assegurances) en tots els instituts dependents del departament que l’imparteixen.

Objectius d’ADECOSE com a membre del Pla d’Educació Financera:

Divulgació

Posar en valor les assegurances en general i el corredor en particular.

Promoció

Promoure la qualitat del sector assegurador.

Orientació

Orientar l’educació financera al desenvolupament normal com a persona i en concret a la jubilació.

Suport

Impulsar les iniciatives educatives de la DGSFP, la CNMV i el Banc d’Espanya.

Impartim xerrades sobre educació financera

La Fundació ADECOSE compta amb una xarxa de professionals de les corredories per impartir xerrades sobre educació financera. El seu objectiu és donar a conèixer nocions bàsiques de l’assegurança i de la seva importància en el dia a dia de les persones.

Contacta amb nosaltres per col·laborar en aquestes xerrades educatives.

VULL COL·LABORAR

Últimes publicacions

sobre educació financera

Notes de Prensa